مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
۱ نفر

اگر می خواهید بدانید که مشاوره حقوقی چیست و چه مزایایی برای شما به همراه می آورد، در ادامه همراه ما باشید.

image-20231130112605-1.png

امروزه، تقریباً هرکاری که شما در زندگی خود بخواهید انجام دهید، می تواند به قانون ختم شود و حتی در خلال برخی ماجراها نیز همه چیز به قانون ختم خواهد شد.

لزوم بهره مندی از مشاوره حقوقی در امور خانواده

چنانچه بخواهید ازدواج کنید، شاید فکر کنید همه چیز را مطابق عرف جامعه میدانید؛ مواردی از قبیل اینکه به چه میزان مهریه انتخاب کنید، چه چیزی را در دفتر عقد امضا کنید یا نکنید و... اما قاعدتاً برای این که شروط ضمن عقد مورد نظر شما چگونه باید ثبت شوند و چگونه باید تنظیم شوند تا ضمانت اجرایی داشته باشند، باید اطلاعاتی کسب کنید.

چنانچه تمام مسیرهای ادامه زندگی مشترکتان بسته شده و می خواهید از همسر خود طلاق بگیرید، احتمالا میدانید که باید به دادگاه بروید و بگویید که نمیتوانید با همسر خود زندگی کنید اما نمی دانید که شما باید دلایل و مستندات کافی و لازم برای طلاق داشته باشید.

شاید در صورتی که خواستار طلاق توافقی هستید، فکر کنید که طلاق شما به سرعت صورت خواهد گرفت. اما نمیدانید که این طلاق دارای سه مرحله بدوی و تجدیدنظر و فرجام خواهی است.

مشاوره برای امور حقوقی و کیفری

حالتی دیگر را در نظر بگیرید که میخواهید معامله ای را انجام بدهید. معامله ای نظیر خرید و فروش ملک، خرید و فروش ماشین، بستن قرارداد مشارکت در ساخت، قرارداد پیمانکاری، قرارداد اجاره و هزاران هزار قرارداد دیگر که میتواند هزاران حالت از وقایع حقوقی و جرایم را برای شما پدید بیاورد.

ممکن است شما هنگام معاملات و بستن قرارداد های خود حق و حقوقی داشته باشید که از آن اطلاع نداشته باشید.

  • آیا میدانید اسقاط کافه خیارات به چه معناست و بدون آنکه معنای آن را بدانید، امضایش میکنید؟
  • آیا میدانید چه تبعاتی برای شما به همراه دارد؟
  • هیچ میدانید کلاهبرداری هایی که امروزه در اکثر معاملات و قرارداد ها و عقود صورت میگیرند به چه شکل به وقوع میپیوندند؟

تمامی این اتفاقات و وقایعی که برای شما توصیف شرح داده شد، به دلیل آن اتفاق می افتند که قانون استفاده از وکیل و حضور وکیل در تمامی مراحل زندگی، هنوز برای برخی جا نیفتاده است.

شما عزیزان میتوانید قبل از وقوع هر اتفاقی، قبل از هر اقدامی و قبل از هر قدمی که در راستای بهتر شدن زندگی خود و پیشرفت برمی دارید، با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی وکلای گروه عدل محور بهره مند شوید.

مزایای دریافت مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی، کاری که وکیل انجام میدهد را نمیکند و در تمامی مراحل با شما حضور ندارد اما هم از نظر هزینه برای شما به صرفه است و هم در زمان برای شما صرفه جویی میکند.

هنگامی که شما بخواهید معامله ای منعقد کنید، عقدی را منعقد کنید یا عملی حقوقی انجام دهید یا حتی با کسی مشارکت کنید، میتوانید با مشاوران حقوقی گروه وکلای عدل محور تماس گرفته و تمامی وقایع را برای آنان شرح دهید. سپس مشاوران حقوقی گروه وکلای عدل محور موظف هستند تمامی تبعات و اتفاقاتی که ممکن است از منظر حقوقی بیفتد را به همراه را حل به شما توضیح بدهند و همچنین تمامی راهکار های لازم برای جلوگیری از وقوع تبعات و اتفاقات منفی حقوقی را به شما توضیح بدهند.

برای مشاوره حقوقی با وکلای گروه وکلای عدل محور با شماره 02122710546 در تماس باشید و یا به وب سایت adlmehvar.com مراجعه نمایید. آگاهی به قانون و دانش نسبت به آن از اصول اولیه برای انجام هرکاری در زندگی میباشد.

کد خبر 811976

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha